Over ons
Kwaliteit, met liefde gemaakt - 100 jaar
De ontstaansgeschiedenis van ons bedrijf begint 100 jaar geleden in een kleine winkel in het Beierse Reuth. Van daaruit verstuurde de gediplomeerde timmerman Josef Witt voor het eerst textiel, voordat hij in 1913 naar het naburige Weiden vertrok. De eenmanszaak van het jaar 1907 is uitgegroeid tot een internationaal bedrijf met ongeveer 3.700 medewerkers. De Witt-Gruppe is met 11 merken actief in 10 landen en is een van de toonaangevende postorderbedrijven voor mode voor 50-plussers in Europa.
Om onze klanten dag na dag - tevreden te stellen
Werken er bij het bedrijf ongeveer 3700 personen, waarvan 75% vrouwen, vanaf de inkoop tot de verzending
Worden er op piekmomenten ongeveer 140.000 pakketten per dag verstuurd
Worden er jaarlijks in totaal enkele honderden miljoenen catalogi verstuurd
Ontvangen 21 miljoen klanten regelmatig catalogi
Om u over ons actuele modeaanbod te informeren, gebruiken wij voornamelijk de catalogus, maar wij benutten natuurlijk ook de mogelijkheden die internet ons biedt.
Bedrijfsfilosofie
Op het eerste gezicht herinnert er maar weinig aan onze bescheiden start, maar ons bedrijf is de succesformule van onze oprichter tot de dag van vandaag trouw gebleven.
Net als Josef Witt 100 jaar geleden, weten wij precies wat onze klanten willen en bieden wij hen individuele service, een uitstekende pasvorm en een bovengemiddelde prijs-kwaliteitverhouding. Deze grondbeginselen vormen de rode draad door de geschiedenis van de Witt-Gruppe, die verweven is met de geschiedenis van postorderbedrijven in Duitsland. Onze belangrijkste doelgroep zijn vrouwen vanaf 50 jaar. De nadruk van het assortiment ligt op draagbare mode en lingerie voor vrouwen vanaf 50 jaar, aangevuld met herenkleding en schoenen. Onze producten vallen op door de degelijke uitvoering, het smaakvolle ontwerp, en de flatteuze en comfortabele coupes, die een perfecte pasvorm en een optimaal draagcomfort bieden.
Hier staan wij voor
Individuele service
Uitstekende pasvorm en maatkeuze
Een bovengemiddelde prijs-kwaliteitverhouding