Bestelling
Nadat u alle gewenste artikelen in stap 1 in het winkelwagentje heeft geplaatst, moet u zich aanmelden bij stap 2. Als u bij ons al een klant bent, is de eenvoudigste manier om uw klantnummer te gebruiken. Als u een nieuwe klant bent, selecteert u 'Ik ben hier nieuw'. Nu heeft u de mogelijkheid om uw persoonlijke gegevens voor de eerste keer te bekijken, wijzigen of als nieuwe klant in te voeren. In stap 3 kunt u vervolgens de gewenste afleverings- en betalingsopties selecteren. In de laatste stap 4 hebt u opnieuw de mogelijkheid om uw bestelling en uw informatie te controleren. Alleen door op "Bestellen met betaalplicht" te klikken, sluit u het bestelproces af.
Niet ieder figuur is hetzelfde! Daarom hebben wij een breed spectrum aan speciale maten in ons assortiment.
U kunt de voordeelcode van het cadeau met behulp van het bestelformulier eenvoudig toevoegen aan uw winkelwagen. Een waardebon kunt u verzilveren door de code in te voeren op het daarvoor betreffende veld aan het einde van uw bestelling bij stap 4.
Natuurlijk! Stuur uw bestelling naar klantenservice@witt-international.nl. Om te zorgen dat u uw bestelling zo snel mogelijk in huis heeft, adviseren wij u het bestelformulier op internet in te vullen. Een ander voordeel van bestellen op internet is dat u meteen ziet of de artikelen van uw keuze leverbaar zijn.
Levering en retouren
De verzendkosten bedragen € 5,50 per bestelling. Als niet alle artikelen van uw bestelling direct leverbaar zijn, dan worden deze zo spoedig mogelijk nagezonden. De verzendkosten van € 5,50 betaalt u natuurlijk slechts een keer per bestelling!
Alle leverbare artikelen ontvangt u binnen 3 - 4 werkdagen. Artikelen die actueel niet leverbaar zijn, ontvangt u volgens de aangegeven levertermijn. Daarnaast heeft u de mogelijkheid om uw artikelen te laten versturen op een andere gewenste datum.
Uw bestelling wordt door PostNL bij u thuis bezorgd. Mocht u de eerste afleverpoging niet thuis zijn dan probeert de bezorger uw pakket af te geven bij buren. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een kaartje met een 'niet-thuiscode' bij u achter. Met deze code kunt u tot 22:00 uur een nieuw bezorgmoment kiezen. Als u niets doet, komt de bezorger de eerstvolgende bezorgdag nog een keer bij u langs. Bent u niet thuis bij de tweede bezorgpoging, ook dan laat de bezorger een kaartje bij u achter. Hierop staat dan vermeld waar u uw pakket kunt ophalen. Deze informatie vindt u ook in de track & trace. Is het pakket afgeleverd bij een PostNL-locatie, blijft het maximaal twee weken liggen om te worden opgehaald.
Als u vaak niet thuis bent kunt u uw bestelling afhalen bij een van de meer dan 2.500 Servicepunten van PostNL. U heeft 7 dagen de tijd om binnen de openingstijden uw pakket af te halen. Denk er bij het afhalen aan dat u een geldig identiteitsbewijs meeneemt.
Zodra u uw bestelling heeft geplaatst, kunt u gemakkelijk de verzendstatus in real time controleren in uw klantenaccount. Dit is hoe het werkt: Log in op uw witt-international klantenaccount. Onder "pakket volgen" kunt u de huidige status van uw pakket bekijken zodra het ons magazijn heeft verlaten. Klik gewoon op de link "paket volgen". U ontvangt ook een link met de verzendingsbevestiging per e-mail als uw bestelling al naar u onderweg is.
Neem in dat geval rechtstreeks contact op met onze klantendienst via telefoon, e-mail of chat.
Natuurlijk. Maar alleen als de goederen nog niet zijn verzonden.
Retouren
Bij WITT international heeft u altijd 14 dagen de tijd om de bestelde artikelen in alle rust te bekijken en te passen. Artikelen die niet passen of die niet aan uw verwachtingen voldoen, kunt u kostenloos aan ons retourneren. Onze retourservice haalt de artikelen eventueel zonder meerprijs bij u op, of u kunt de artikelen afgeven bij een servicepunt van PostNL.
Bij witt-international heeft u altijd 14 dagen de tijd om de bestelde artikelen in alle rust te keuren en te passen. Artikelen die niet passen of die niet aan uw verwachtingen voldoen, kunt u gerust terugsturen, of u kunt de artikelen afgeven bij een Servicepunt.
U vindt het retourlabel op het factuurformulier. Als u een ander retouretiket nodig heeft, neem dan contact op met de klantenservice.
Iets terugsturen? Geen probleem! Bij ons heeft u een bedenktijd van 14 dagen. Binnen deze tijd kunt u via een van de 2500 servicepunten van PostNL retourneren. Vergeet u daarbij niet het meegezonden retouretiket op uw paket te plakken of het onderstaand retouradres te vermelden. Wij zouden het op prijs stellen wanneer u de reden voor uw retourzending op het retourformulier aangeeft, zodat wij ons aanbod voor u verder kunnen verbeteren. Heeft u moeite daarmee, kunt u altijd onze klantenservice via het contactformulier op onze internetpagina of telefonisch contacteren.
Wij sturen u een retourbevestiging per e-mail zodra wij uw retourzending hebben ontvangen en geboekt. In uw klantenaccount ziet u of er voor het betreffende artikel een retourzending is geboekt.
Houd rekening met een totale termijn van 15 werkdagen vanaf de datum van retourzending. Zodra uw retourzending is ontvangen en geboekt, wordt het bedrag nog dezelfde dag op uw klantenrekening gecrediteerd.
Maak je geen zorgen, we vernietigen geen retourzendingen!
Wij verwerken de artikelen nogmaals om ze weer in de verkoop te brengen. Als het opvalt dat er iets niet klopt, bieden wij het artikel direct aan in onze outletcentra of schenken het aan behoeftige gezinnen in Roemenië.
Mocht er iets niet naar wens zijn, neem dan direct contact op met onze klantenservice.
Bij WITT International heeft u altijd 14 dagen de tijd om de bestelde artikelen in alle rust te keuren en te passen. Artikelen die niet passen of die niet aan uw verwachtingen voldoen, kunt u gerust retourneren. Onze retourservice haalt de artikelen eventueel zonder meerprijs bij u thuis op, of u kunt de artikelen afgeven bij een Servicepunt.
Betalen
Bij WITT international kunt u betalen "op rekening" via ideal of via creditcard. Bij koop op rekening betaald u binnen 14 dagen na levering met behulp van de meegeleverde acceptgiro, of via een eigen overschrijving. Mocht u de betaling overmaken via een eigen overschrijving, vergeet dan niet uw betalingskenmerk of persoonlijk klantnummer te vermelden.
• Kies iDEAL als betaalwijze en selecteer uw bank.
• Na het plaatsen van uw bestelling wordt u automatisch doorgeleid naar de door u gekozen bank.
• Meld u hier aan met uw bankgegevens en bevestig de transactie.
• Na succesvolle afronding ontvangt u een bevestiging van uw bestelling per e-mail.
De verzendkosten bedragen € 5,50 per bestelling. Als niet alle artikelen van uw bestelling direct leverbaar zijn, dan worden deze zo spoedig mogelijk nagezonden. De verzendkosten van € 5,50 betaalt u natuurlijk slechts een keer per bestelling!
Veiligheid
Iedere bestelling is "op rekening" met 14 dagen herroepingsrecht te betalen, zo hoeft u uw bankgegevens niet persee via internet aan ons door te geven. Bovendien heeft u bij ons de mogelijkheid uw bestelling met SSL-versleuteling te versturen. Dit betekend maximale veiligheid bij de gegevensoverdracht. Alle gegevens, die u bij een bestelling invoert, worden eerst versleuteld en dan via een beveiligde verbinding verzonden. U herkent de beveiligde SSL-verbinding meestal aan het symbool met een slotje in uw browser.
Als u bestelt heeft, ziet u normaal gesproken een bevestigingspagina. Als u op het bestelformulier uw e-mailadres hebt vermeld, krijgt u daarnaast een orderbevestiging per e-mail met een overzicht van de artikelen die u besteld hebt en de gegevens die u heeft doorgegeven.
Als u al klant bent, kunt u onder "Ik ben al klant" uw klantnummer en uw geboortedatum invullen. Op het formulier met uw gegevens worden dan alle velden, indien bij ons bekend, automatisch voor u ingevuld. Op deze manier hoeft u het formulier met uw gegevens niet iedere keer handmatig opnieuw in te vullen. U kunt deze gegevens natuurlijk op ieder moment wijzigen.
Anders
Aan wie kan ik me richten als mijn vraag niet beantwoord is in deze FAQ?
Onze klantenservice staat altijd voor u klaar. Wij staan dagelijks van 8.00 tot 22.00 uur persoonlijk voor uw klaar! De klantenservice is bereikbaar via telefoonnummer
043 - 700 12 42
Mailen kan ook klantenservice@witt-international.nl
Klachten
Een klant kan een klacht indienen via alle communicatiekanalen (brief, e-mail, telefoon, chat). Klachten worden spoedig afgehandeld. De vereiste 14 tijdslimiet kan worden gehaald. In het geval van klachten ontvangt u binnen 5 dagen een concreet inhoudelijk antwoord op uw verzoek, om daarna samen een oplossing te vinden. U ontvangt vooraf geen ontvangstbevestiging van uw klacht. U kunt klachten over een product of over de service indienen. U heeft hiervoor meerdere mogelijkheden, onze contactgegevens vind u hier.
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag www.degeschillencommissie.nl. Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform www.ec.europa.eu.
Garantie
Voor onze artikelen geldt de wettelijke garantie. Dit betekend dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.