Mode, die van mij houdt. ❤️

Gewijzigde verzendingsinformatie wegens COVID-19

Begrijp alsjeblieft dat we vanwege de huidige situatie in verband met het coronavirus onze interne processen hebben moeten aanpassen.

Lees hier de volledige informatie >

Bestelling

Hoe verloopt het bestelproces bij WITT international?

Nadat u alle gewenste artikelen in stap 1 in het winkelwagentje heeft geplaatst, moet u zich aanmelden bij stap 2. Als u bij ons al een klant bent, is de eenvoudigste manier om uw klantnummer te gebruiken. Als u een nieuwe klant bent, selecteert u 'Ik ben hier nieuw'. Nu heeft u de mogelijkheid om uw persoonlijke gegevens voor de eerste keer te bekijken, wijzigen of als nieuwe klant in te voeren. In stap 3 kunt u vervolgens de gewenste afleverings- en betalingsopties selecteren. In de laatste stap 4 hebt u opnieuw de mogelijkheid om uw bestelling en uw informatie te controleren. Alleen door op "Bestellen met betaalplicht" te klikken, sluit u het bestelproces af.

Hoe weet ik zeker dat de kleding die ik bestel mij past?

Niet ieder figuur is hetzelfde! Daarom hebben wij een breed spectrum aan speciale maten in ons assortiment.

Hoe kan ik een waardebon of een cadeau-aanbieding uit de catalogus verzilveren?

U kunt de voordeelcode van het cadeau met behulp van het bestelformulier eenvoudig toevoegen aan uw winkelwagen. Een waardebon kunt u verzilveren door de code in te voeren op het daarvoor betreffende veld aan het einde van uw bestelling bij stap 4.

Kan ik per e-mail bestellen?

Natuurlijk! Stuur uw bestelling naar klantenservice@witt-international.nl. Om te zorgen dat u uw bestelling zo snel mogelijk in huis heeft, adviseren wij u het bestelformulier op internet in te vullen. Een ander voordeel van bestellen op internet is dat u meteen ziet of de artikelen van uw keuze leverbaar zijn.

Levering en retouren

Hoe hoog zijn de verzendkosten

De verzendkosten bedragen € 5,50 per bestelling. Als niet alle artikelen van uw bestelling direct leverbaar zijn, dan worden deze zo spoedig mogelijk nagezonden. De verzendkosten van € 5,50 betaalt u natuurlijk slechts een keer per bestelling!

Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?

Alle leverbare artikelen ontvangt u binnen een week. Artikelen die actueel niet leverbaar zijn, ontvangt u volgens de aangegeven levertermijn. Daarnaast heeft u de mogelijkheid om uw artikelen te laten versturen op een andere gewenste datum.

Hoe ontvang ik mijn bestelling?

Uw bestelling wordt door PostNL bij u thuis bezorgd. Mocht u de eerste afleverpoging niet thuis zijn dan probeert de bezorger uw pakket af te geven bij buren. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een kaartje met een 'niet-thuiscode' bij u achter. Met deze code kunt u tot 22:00 uur een nieuw bezorgmoment kiezen. Als u niets doet, komt de bezorger de eerstvolgende bezorgdag nog een keer bij u langs. Bent u niet thuis bij de tweede bezorgpoging, ook dan laat de bezorger een kaartje bij u achter. Hierop staat dan vermeld waar u uw pakket kunt ophalen. Deze informatie vindt u ook in de track & trace. Is het pakket afgeleverd bij een PostNL-locatie, blijft het maximaal twee weken liggen om te worden opgehaald.

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Bij WITT international heeft u altijd 14 dagen de tijd om de bestelde artikelen in alle rust te bekijken en te passen. Artikelen die niet passen of die niet aan uw verwachtingen voldoen, kunt u kostenloos aan ons retourneren. Onze retourservice haalt de artikelen eventueel zonder meerprijs bij u op, of u kunt de artikelen afgeven bij een servicepunt van PostNL.

Betalen

Op welke manier kan ik betalen?

Bij WITT international kunt u betalen "op rekening" of via creditcard. Bij koop op rekening betaald u binnen 14 dagen na levering met behulp van de meegeleverde acceptgiro, of via een eigen overschrijving. Mocht u de betaling overmaken via een eigen overschrijving, vergeet dan niet uw betalingskenmerk of persoonlijk klantnummer te vermelden.

Hoe hoog zijn de verzendkosten

De verzendkosten bedragen € 5,50 per bestelling. Als niet alle artikelen van uw bestelling direct leverbaar zijn, dan worden deze zo spoedig mogelijk nagezonden. De verzendkosten van € 5,50 betaalt u natuurlijk slechts een keer per bestelling!

Veiligheid

Hoe veilig is het bestellen?

Iedere bestelling is "op rekening" met 14 dagen herroepingsrecht te betalen, zo hoeft u uw bankgegevens niet persee via internet aan ons door te geven. Bovendien heeft u bij ons de mogelijkheid uw bestelling met SSL-versleuteling te versturen. Dit betekend maximale veiligheid bij de gegevensoverdracht. Alle gegevens, die u bij een bestelling invoert, worden eerst versleuteld en dan via een beveiligde verbinding verzonden. U herkent de beveiligde SSL-verbinding meestal aan het symbool met een slotje in uw browser.

Hoe weet ik zeker dat mijn bestelling via internet is doorgekomen?

Als u bestelt heeft, ziet u normaal gesproken een bevestigingspagina. Als u op het bestelformulier uw e-mailadres hebt vermeld, krijgt u daarnaast een orderbevestiging per e-mail met een overzicht van de artikelen die u besteld hebt en de gegevens die u heeft doorgegeven.

Waarom wordt naar mijn geboortedatum gevraagd als ik een bestelling plaats?

Als u al klant bent, kunt u onder "Ik ben al klant" uw klantnummer en uw geboortedatum invullen. Op het formulier met uw gegevens worden dan alle velden, indien bij ons bekend, automatisch voor u ingevuld. Op deze manier hoeft u het formulier met uw gegevens niet iedere keer handmatig opnieuw in te vullen. U kunt deze gegevens natuurlijk op ieder moment wijzigen.

Anders

Aan wie kan ik me richten als mijn vraag niet beantwoord is in deze FAQ?
Onze klantenservice staat altijd voor u klaar. Wij staan dagelijks van 8.00 tot 22.00 uur persoonlijk voor uw klaar! De klantenservice is bereikbaar via telefoonnummer
043 - 700 12 42
Mailen kan ook klantenservice@witt-international.nl

Klachten

In het geval van klachten ontvangt u binnen 5 dagen een concreet inhoudelijk antwoord op uw verzoek, om daarna samen een oplossing te vinden. U ontvangt vooraf geen ontvangstbevestiging van uw klacht. U kunt klachten over een product of over de service indienen. U heeft hiervoor meerdere mogelijkheden, onze contactgegevens vind u hier.
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag www.degeschillencommissie.nl. Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform www.ec.europa.eu.

Garantie

Voor onze artikelen geldt de wettelijke garantie. Dit betekend dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Nieuwsbrief
  • Actuele koopjes
  • Exclusieve aanbiedingen & waardebonnen
  • Gratis verzending
Aanwijzing inzake gegevensbescherming
Onze nieuwsbrief
Meld u nu aan en ontvang een Gratis verzending!
Aanwijzing inzake gegevensbescherming