WhatsApp

+31 (0) 43 - 808 00 22

U kunt ons eenvoudig per WhatsApp schriftelijk bereiken van maandag t/m vrijdag 8-18 uur.

Zo werkt het:

  1. Zet het servicenummer in uw contacten

  2. Zoek het opgeslagen contact in WhatsApp

  3. Begin chat

  4. Het privacybeleid en de gebruiksvoorwaarden van WhatsApp kunt u hier lezen en [Whappodo]

  5. Nu kunt u contact opnemen met onze klantenservice via WhatsApp

Veelgestelde vragen:

Hoe vaak ontvang ik berichten?

U ontvangt een bericht van ons wanneer u persoonlijk contact met ons opneemt via WhatsApp en wij zullen uw vraag beantwoorden.

Is de dienst gratis?

Het gebruik van dit serviceaanbod is gratis. Er kunnen extra kosten ontstaan bij het gebruik van mobiel internet, afhankelijk van het contract van uw mobiele telefoon.

Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?

Gegevensbescherming is erg belangrijk voor ons - dus stuur tijdens het gebruik geen gevoelige gegevens door. Gebruik hiervoor andere contactkanalen.
De berichtendienst wordt beheerd door de dienstverlener Whappodo. Een gedetailleerd privacybeleid van Whappodo vindt u hier.

Wanneer kan ik gebruik maken van deze dienst?

U kunt ons via WhatsApp tijdens onze kantooruren bereiken van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 18.00 uur - gedurende deze tijd zullen wij uw aanvraag zo snel mogelijk verwerken.
Berichten die buiten deze uren of op feestdagen worden ontvangen, gaan niet verloren. We zullen uw vragen beantwoorden zodra we terug op kantoor zijn.

Kan ik het telefoonnummer gebruiken om te bellen?

Het nummer geldt alleen voor schriftelijke berichten.

Onze nieuwsbrief
Meld u nu aan en ontvang een GRATIS VERZENDING!

Ik wil graag per e-mail op de hoogte worden gebracht van aanbiedingen, trends en acties die worden aangeboden op witt-international.nl (uitgevoerd door Josef Witt GmbH) ...

Meer tonen
Newsletter Banner Image