Bestelling

Hoe verloopt het bestelproces bij Witt?
Hoe weet ik zeker dat de kleding die ik bestel mij past?
Hoe kan ik een waardebon of een cadeau-aanbieding uit de catalogus verzilveren?
Kan ik per e-mail bestellen?

Natuurlijk! Stuur uw bestelling naar klantenservice@witt-international.nl. Om te zorgen dat u uw bestelling zo snel mogelijk in huis heeft, adviseren wij u het bestelformulier op internet in te vullen. Een ander voordeel van bestellen op internet is dat u meteen ziet of de artikelen van uw keuze leverbaar zijn.

Levering

Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?
Hoe ontvang ik mijn bestelling?
Hoe werkt de levering aan een PostNL winkel?
Waar is mijn pakje?
Wat gebeurt er als het artikel niet beschikbaar is?
Wat kan ik doen als ik op het verkeerde adres heb besteld?
Kan ik mijn bestelling annuleren?

Retouren

Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Hoe krijg ik een retourlabel?
Waar kan ik mijn retoure sturen?
Is mijn terugzending aangekomen?
Wanneer wordt mijn retourzending terugbetaald?
Wat gebeurt er met mijn retourzendingen nadat ik ze naar jullie heb teruggestuurd?
Hoe kan ik een klacht indienen over een artikel?

Betalen

Op welke manier kan ik betalen?
iDEAL – hoe werkt het?

• Kies iDEAL als betaalwijze en selecteer uw bank.
• Na het plaatsen van uw bestelling wordt u automatisch doorgeleid naar de door u gekozen bank.
• Meld u hier aan met uw bankgegevens en bevestig de transactie.
• Na succesvolle afronding ontvangt u een bevestiging van uw bestelling per e-mail.

PayPal - hoe werkt het?
Hoe hoog zijn de verzendkosten?

Veiligheid

Hoe veilig is het bestellen?
Hoe weet ik zeker dat mijn bestelling via internet is doorgekomen?
Waarom wordt naar mijn geboortedatum gevraagd als ik een bestelling plaats?

Als u al klant bent, kunt u onder "Ik ben al klant" uw klantnummer en uw geboortedatum invullen. Op het formulier met uw gegevens worden dan alle velden, indien bij ons bekend, automatisch voor u ingevuld. Op deze manier hoeft u het formulier met uw gegevens niet iedere keer handmatig opnieuw in te vullen. U kunt deze gegevens natuurlijk op ieder moment wijzigen.

Anders

Aan wie kan ik me richten als mijn vraag niet beantwoord is in deze FAQ?
Wij staan dagelijks van 8.00 tot 22.00 uur persoonlijk voor uw klaar op: 043 - 700 12 42

De snelste manier is natuurlijk via de chat. Klik daarvoor op "Chat" of stuur ons een e-mai aan: klantenservice@witt-international.nl

Klachten

Een klant kan een klacht indienen via alle communicatiekanalen (brief, e-mail, telefoon, chat). Klachten worden spoedig afgehandeld. De vereiste 14 tijdslimiet kan worden gehaald. In het geval van klachten ontvangt u binnen 5 dagen een concreet inhoudelijk antwoord op uw verzoek, om daarna samen een oplossing te vinden. U ontvangt vooraf geen ontvangstbevestiging van uw klacht. U kunt klachten over een product of over de service indienen. U heeft hiervoor meerdere mogelijkheden, onze contactgegevens vind u hier.
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag www.degeschillencommissie.nl. Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform www.ec.europa.eu.

Garantie

Voor onze artikelen geldt de wettelijke garantie. Dit betekend dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Onze nieuwsbrief
Meld u nu aan en ontvang een GRATIS VERZENDING!

Ik wil graag per e-mail op de hoogte worden gebracht van aanbiedingen, trends en acties die worden aangeboden op witt-international.nl (uitgevoerd door Josef Witt GmbH) ...

Meer tonen
Newsletter Banner Image